Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Dark Lady



Jesteś 20913 tutaj...



Dodaj do Ulubionych

Księga Gości

Zobacz .:|:. Wpisz



Archiwum:

2007
Maj
2006
Lipiec
Maj


Ważne miejsca:

Twoje ważne miejsca

Zalinkuj mnie:

Twój baton

Zalinkowani:

Twoi znajomi





Ulubieni:




Moj drogi (a wlasciwie pierwszy) bolg !!!ZAPRASZAM!!!
Moj trzeci blog :)




Kiedy to ja ostatno pisalam....

No wlasnie dawno to bylo ale ja porostu nie mam czasu!!! Mysle ze na wakacje blog znowu ruszy wiec pozostaje mi jedynie prosic was o cierpliwosc :)

manga-anime-parodia-zycia 18/05/2007 22:35:52 [komentarzy 0] Komentuj

Hejka mam wiadomosc :)

No wlasnie mam wiadomosc a dotyczy ona tego ze postanowilam robic AVATARY, BUTONY, BANERY i BLYSZCZACE (BROKATOWE) OBRAZKI jezeli znajda sie hetni to swoje zamowienia wpisujcie w ksiedze gosci a w krotkim czasie na moim blogu pojawi sie zamowiana przez dana osobe rzecz z odpowiednia adnotacja dla kogo zostala zrobiona :)

manga-anime-parodia-zycia 10/07/2006 11:09:51 [komentarzy 3] Komentuj

Dawno mnie niebylo

Dawno juz nie zagladalam na blogaska no ale coz czas mi na to nie pozwolil. teraz tez wpadlam tylko na chwilke ale potem jeszcze zawitam teraz chcialam zamiescic link dzieki ktoremu bedziecie mogli pobrac filmik z Ayumi Hamasaki nie jest on dlugi ale bardzo fajny i Ayu w nim naprawde slicznie wyglada. Oto on:

Ayumi hamasaki pobierz filmik :)
czytaj więcej

manga-anime-parodia-zycia 20/05/2006 14:25:37 [komentarzy 1] Komentuj

A dzisiaj mlodziutka ayu (bedzie smiesznie^_^)

Ayumi hamasaki mlodziutka - 15 lat (Ayumi w okularach SZOK 0_o)

WIECEJ ZDIEC POD TYM ADRESEM:
http://www.eneabba.net/ayu/video/other/01.1995/280.1993interview.htm



Mlodziutka Ayu w "The dream of the purple eye"

WIECEJ ZDIEC POD TYM ADRESEM:
http://www.eneabba.net/ayu/video/other/01.1995/331.Yami_no_Purple_Eye_ep7.htm


...
czytaj więcej

manga-anime-parodia-zycia 9/05/2006 20:25:50 [komentarzy 0] Komentuj

Dzisiejszy temat to Ayumi Hamasaki

No wiec napisze cos o mojej ulubionej japonskiej piosenkarce, czyli o Ayumi Hamasaki. Jest ona naprawde fascynujaca osoba i jest naprawde, naprawde sliczna (to do tych ktorzy uwazaja ze japonki to skosnookie dziwolagi :P). A oto jej zdiecie :)



Prawda ze sliczna!!!:)
Oki a teraz cos o niej napisze.

IMIE: Ayumi Hamasaki
KSYWKA: Ayuczytaj więcej

manga-anime-parodia-zycia 9/05/2006 01:23:35 [komentarzy 0] Komentuj

Pierwsza notka

Z racji tego ze to moja ierwsza notka to chyba powinnam napisac cos o sobie, tak wiec nazywam sie kaska mam (jeszcze co prawda nie skonczone ale jednak) 18 lat, zaciekle interesuje sie manga i anime oraz kultora japonska i JPOP i tej wlasnie tematyce bedzie poswiecony ten blogasek. Raczej nie bedzie tu mowy o niczym innym wiec jezeli nie...
czytaj więcej

manga-anime-parodia-zycia 8/05/2006 17:54:46 [komentarzy 0] Komentuj




Szablon wykonany przez Yuki Hime

Picture of Namie Amuro